Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
KOSZT DOSTAWY

Szanowni Klienci

Możecie Państwo całkowicie nam zaufać w zakupach. Mamy już 12 - letnie doświadczenie w sprzedaży wysyłkowej. Realizujemy każde zamówienie, dokładamy szczególnej staranności w przygotowywaniu i zabezpieczaniu towarów z Państwa  zamówień. Wysyłamy paczki standardowe, gabarytowe, dłużycowe 2m, 3 i 4-ro metrowe oraz przesyłki paletowe.

KOSZTY i DOSTĘPNE FORMY WYSYŁKI:

Kontakt z konsultantem

NaBudowe24.pl hurtownia internetowa

 

infolinia

502 752 920

info@nabudowe24.pl

Aktualności

Masz problem z rurami C.O. , które szpecą w pokoju przy podłodze ?

Mamy dla Ciebie produkt którym łatwo zasłonisz rury. Listwy Marley to bardzo estetyczny sposób zamaskowania rur grzewczych. To kompletny system z unikalnymi uchwytami oraz narożniki zewnętrzne i wewnętrzne, łączniki zasłaniające łączone klejne listwy oraz zaślepki lewe i prawe. Listwy w pięciu kolorach dostępne w naszym sklepie.

 

Czytaj więcej...

 

zobacz wszystkie aktualności »

Gpsr

 

Zgodnie z Rozporządzeniem GPSR (General Product Safety Regulation), jesteśmy zobowiązani zapewnić, że wszystkie oferowane przez nas produkty są bezpieczne i zgodne z obowiązującymi normami. Umożliwiamy Państwu szybkie i łatwe zgłaszanie wszelkich problemów związanych z produktami oferowanymi w naszej sprzedaży.

Jeśli zauważyli Państwo jakiekolwiek problemy związane z bezpieczeństwem zakupionych u nas produktów, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie tego faktu.

 

Jeśli stwierdzili Państwo:

  •  wadliwe działanie produktu,
  •  problemy techniczne,
  •  incydent związany z użytkowaniem, który mógłby stanowić zagrożenie dla zdrowia lub bezpieczeństwa,  prosimy o niezwłoczny kontakt.

 

Jak zgłosić problem?

Prosimy o przesłanie zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej na adres  gpsr@nabudowe24.pl

W zgłoszeniu prosimy o podanie następujących informacji:

 

  •     Nazwa produktu
  •     Data i miejsce zakupu: sklep internetowy, sklep stacjonarny
  •     Opis problemu i okoliczności jego wystąpienia
  •     Dane kontaktowe zgłaszającego (imię, nazwisko, adres -mail, numer telefonu).
  •     Zdjęcia lub filmy obrazujące zgłaszany problem.

 

Co się stanie po zgłoszeniu problemu?


Każde zgłoszenie zostanie niezwłocznie rozpatrzone przez nasz zespół i podejmiemy odpowiednie działania.
Dziękujemy za zgłaszanie uwag, które pomagają nam nieustannie poprawiać jakość i bezpieczeństwo dostępnych w naszej ofercie produktów.