Jak kupować?
W tym poradniku dowiesz się, jak szybko i sprawnie kupować w NaBudowe24pl. Składanie zamówienia jest intuicyjne, a - mamy nadzieję - poniższe wskazówki uczynią go jeszcze prostszym.
1. Tworzenie koszyka zakupów
Zakupy mozna rozpocząć od rejestracji lub wkładania produktów do koszyka, a formularz adresowy wypełnić na zakończenie zakupów.
Produkt wyszukujemy w kategorii produktów z listy w lewej kolumnie lub przez wyszukkiwarkę u góry ekranu w nagłówku. Po kliknięciu w kategorii pojawią się podakategorie lub bezpośrednio produkty. Produkty prezentowane są jako boksy lub jako lista.
Kliknij w zdjęcie produktu lub przycisk "do koszyka". Na ekranie pojawiła się karta produktu z opisem i zdjęciami. Kliknij jeszcze raz przycisk "do koszyka". Teraz produkt jest już w koszyku. Niektóre produkty wymagają określenia atrybutu , np. koloru. W koszyku można jeszcze zmienić ilość.
Jesteś na stronie „Twój koszyk”.
Aby kupować dalej, kliknij przycisk "kontynuuj zakupy". Aby zakończyć zakupy, kliknij "przejdź dalej".
2. Rejestracja
Jesteś teraz na stronie „Logowanie i rejestracja”. Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, uzupełnij formularz „Nie mam konta. Chcę założyć”. Wpisz swój login i hasło, wpisz adres e-mail. Kliknij przycisk „Rejestracja”.
Jeśli masz konto, zaloguj się.
Jeśli dokonujesz jednorazowego zakuu, skorzystaj z opcji "Nie mam konta. Chcę kupić bez logowania". Oznacza to, że podajesz dane adresowe tylko do realizacji tego zamówienia.
3. Twoje dane
Program przeniósł cię do formularza danych osobowych, które służą do realizacji zamówienia. Uzupełnij dane. Pamiętaj, by przy nazwie ulicy podać numer domu, ewentualnie także mieszkania.
Na stronie Twoje dane prosimy dokładnie wypełnić formularz danych osobowych oraz informacje do wysyłki, o ile adres do wysyłki jest inny. Kupując na firmę, wypełnij pole "Firma". Zaznacz "Akceptację regulaminu:. Akceptacja regulaminu jest warunkiem przejścia do kolejnego etapu składania zamówienia.
Jednocześnie prosimy mieć na uwadze, że akceptacja regulaminu jest warunkiem niezbędnym nie tylko do kontynuowania procesu zakupów, ale także jest integralną częścią umowy kupna –sprzedaży zawieranej między właścicielem sklepu naBudowe24.pl a klientem będącym Konsumentem.
Klikając "Przejdź dalej przejdziesz do zakładki "Transport i płatność".
4. Transport i płatność
Wybierz jedną z dostępnych opcji płatności:
- przelew zwykły
- przelew za pośrednictwem PayU (bezpieczne płatności internetowe on-line).
Wybierz jedną z trzech możliwości otrzymania towaru:
- kurier
- odbiór osobisty
- indywidualna wycena transportu.
Wybierając dostawę kurierem, program automatycznie doda koszt dostawy.
Przy zakupie produktów dłużycowych lub gabarytowych program nie wylicza automatycznie kosztów transportu. Znika opcja dostawy kurierem. W tym przypadku, o ile nie planujesz odbioru osobistego, prosimy zaznaczyć opcję „indywidualna wycena transportu”. Prześlemy informacje i fakturę pro forma zawierającą wartość zamówienia i transportu.
Będąc na stronie "Transport i płatność" w każdej chwili klikając przycisk "Wróć" możesz dokonać korekty zamówienia zarówno, jeśli chodzi o asortyment, jak i dane osobowe potrzebne do jego realizacji.
Jeśli wszytsko jest w porządku, kliknij "Przejdź dalej".
5. Podsumowanie zamówienia
Trafiłeś na stronę „Podsumowanie zamówienia”. Prosimy sprawdzić poprawność danych osobowych oraz adresu do wysyłki.
Proszę także zapoznać się ze specyfikacją zamówienia, czy zamówione produkty zgadzają się z zapotrzebowaniem. Jeśli nie, kliknij przycisk „wróć”, by kontynuować zakupy lub dokonać korekty.
Jeśli wszystko się zgadza, proszę kliknąć „Zamawiam i płacę”.
6. Automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia i zmiana statusów zamówień
Drogi Kliencie! Właśnie pomyślnie przeszedłeś przez wszystkie etapy zamówienia. Za chwilę otrzymasz od nas e-mailem komunikat „Automatyczne potwierdzenia przyjęcia zamówienia”.
Oznacza to, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Gdy trafi ono do rąk konsultanta, otrzymasz potwierdzenie terminu dostarczenia towaru. Konsultanci pracują od poniedziałku do piatku w dni robocze od 8.00 do 17.00.
Będziemy cię na bieżąco informować o statusie zamówienia, na jakim etapie znajduje się jego realizacja po dokonaniu płatności. W trakcie realizacji zamówienia klient może otrzymać dodatkowe informacje o statusie zamówienia:
- w trakcie realizacji (oczekuje na płatność). Termin realizacji....
- w trakcie realizacji (zapłacone)
- gotowe do odebrania (odbiór osobisty)
- wysłane do klienta
W razie pytań zawsze możesz skontaktować się z konsultantem:
Numery telefonów: stacjonarny - 22 788 97 46, komórkowy - 502 752 920, adres poczty elektronicznej – info@nabudowe24.pl
Życzmy udanych zakupów!